Customer Centricity – Kund:innen verstehen, begeistern und binden

In this e-training course, you will learn how to control the flood of digital information by using personal information management skills. In addition, you will learn strategies for increasing your productivity, creativity, and ability to concentrate. Practical techniques and tricks will be introduced to demonstrate how to bring order to any overflowing inbox. Furthermore, the e-training course will teach you how to scrutinize your personal use of digital communication tools more closely, as well as showing you methods for handling such tools in a balanced and healthy way.

Einblick in das E-Learning

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Zielgruppe

  • Mitarbeitende, die sich mit Kundenzentrierung auseinandersetzen und ihre Kund:innen begeistern wollen

Lernziele

  • Die Wünsche und Bedürfnisse der Kund:innen in den Mittelpunkt rücken
  • Einen eigenen Beitrag zur Kundenzentrierung leisten
  • Die Kund:innen verstehen, begeistern und binden
  • Die Customer Journey zielgerichtet und erfolgreich beeinflussen
  • Aus Beschwerdeführer:innen treue Kund:innen machen

Kompetenzen

Kontinuierlich optimieren    Kundenorientiert arbeiten    Sich einbringen    Situationen analysieren    Verantwortung übernehmen    Zielorientiert vorgehen   

Gesamtdauer

65 Minuten.